1-4-1. هدف کلی 12
1-4-2. اهداف جزئی 12
1-5. سؤالات پژوهش. 13
1-6 فرضیه های پژوهش. 13
1-7. تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای پژوهش. 14
1-7-1. تعاریف مفهومی 14
1-7-2. تعاریف عملیاتی 17
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش
2-1. مقدمه. 20
2-2. قسمت اول: سلامت سازمانی.21
2-2-1. مفهوم سلامت سازمانی 21
2-2-2. پیشینه مفهوم سلامت سازمانی 22
2-2-3. تعاریف سلامت سازمانی 23
2-2-4. ابعاد سلامت سازمانی از دیدگاه لاین و کلینگل 24
2-2-5. ابعاد سلامت سازمانی 26
2-2-6. عوامل افزایش دهنده سلامت سازمانی 30
2-2-7. ویژگیهای سازمانهای سالم. 32
2-3. قسمت دوم: یگانگی فرد – سازمان34
2-3-1. یگانگی فرد – سازمان. 34
2-3-2. یگانگی فرد و سازمان، انتظارات و جاذبه سازمانی 36
2-3-3. تعریف یگانگی فرد – سازمان. 38
2-3-4. تناسب فرد – سازمان و پیامدهای رفتاری آن. 40
الف) سازگاری ارزشها 41
ب) سازگاری اهداف. 42
ج) سازگاری شخصیت. 42
د) سازگاری محیط کاری 43
و) سازگاری الزامات (نیازمندی های) سازمان و KSAS 43
2-3-5. مدل مفهوم سازی تناسب فرد سازمان کریستف(1996) 44
2-3-6. تناسب فرد – سازمان. 46
2-3-7. مبانی نظری یگانگی فرد- سازمان. 48
الف: چهارچوب جذب، انتخاب و افت اشنایدر. 48
ب: مدل جذب – تشابه بایرن(1971) 49
ج: نظریه هویت اجتماعی تجفل و ترنر(1985) 49
د: نظریه سازگاری کار دیویس و لوفگوئیست (1984) 50
2-3-8. یگانگی فرد – سازمان در مقابل سایر انواع یگانگی 50
2-3-9. مفاهیم یگانگی فرد – سازمان 54
الف: یگانگی تکمیلی 54
ب: یگانگی مکمل 55
ج: یگانگی عرضه و نیاز. 56
د: یگانگی توانایی وتقاضا 57
2-3-10. معیارهای ارزیابی یگانگی فرد- سازمان. 57
2-3-10-1. ارزشها 57
2-3-10-2. شخصیت. 58
2-3-10-3. اهداف. 59
2-3-10-4. دانش، مهارت ها وتوانایی ها 59
2-3-11. اندازه گیری یگانگی فرد- سازمان. 61
2-3-2. تأملی کوتاه بر سنجش و اندازه گیری یگانگی ذهنی فرد- سازمان 64
2-3-13. مروری بر روش های سنجش موجود یگانگی ذهنی فرد- سازمان 64
2-4. قسمت سوم: اخلاق حرفه ای .65
2-4-1. مقدمه. 66
2-4-2. اخلاق حرفه ای 66
2-4-3. اخلاق 67
2-4-4. تعریف اخلاقیات. 68
2-4-5. تاریخچه. 69
2-4-6. حرفه. 70
2-4-7. رویکرد تحلیل مفهومی به حرفه. 71
2-4-8. تحلیل فرایندی حرفه. 71
2-4-9. اخلاق حرفه ای 75
2-4-10. اخلاق حرفه ای آموزش و تدریس. 78
2-4-11. الزامات اخلاق حرفه ای معلمی از منظر تعالیم اسلامی 79
2-4-12. مؤلفه های اخلاق حرفه ای 82
الف: . شایستگی حرفه ای: 82
ب: شایستگی تربیتی : 82
ج:. نحوه برخوردبا موضوعات حساس: 82
د: احترام به همکاران: 83
و: احترام نهادن به مؤسسه وسازمان: 83
ح: احترام به دانش آموزان : 83
2-4-13. نقش راهبردی اخلاق حرفه ای در موفقیت سازمان. 90
2-4-14. نقش اخلاق حرفه ای در نظام مشارکت. 90
2-4-15. آثار فرا سازمانی اخلاق حرفه ای 93
2-5. رابطه بین متغیرها.94
2-6. پیشینه ی پژوهشی موضوع تحقیق 94
2-6-1 تحقیقات انجام شده درداخل کشور. 95
2-6-2 تحقیقات انجام شده در خارج از کشور. 103
2-7. جمع بندی مبانی نظری و پیشینه پژوهش 107
فصل سوم: روش پژوهش
3-1. مقدمه. 113
2-3. روش تحقیق 114
3-3. جامعه آماری تحقیق 114
4-3. حجم نمونه تحقیق 115
5-3. روش و ابزار گردآوری داده ها 116
6-3. روایی و پایایی پرسشنامه ها 119
روایی پرسشنامه ها 119
پایایی پرسشنامه ها 119
7-3 روش های آماری تجزیه و تحلیل داده های پژوهش. 120
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش
1-4. مقدمه. 123
2-4. یافته های توصیفی 123
3-4. تجزیه و تحلیل سؤال های پژوهش: 130
4-4. تجزیه و تحلیل فرضیه های پژوهش: 139
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
1-5. مقدمه. 146
2-5. خلاصه پژوهش. 146
3-5. نتیجه گیری 147
4-5. سوالات پژوهش. 147
5-5. فرضیه های پژوهش. 152
6-5. پیشنهادها 154
1-6-5. پیشنهاد های کاربردی 154
2-6-5. پیشنهادهای اجرایی برای تحقیقات آتی 158
7-5. محدودیت های پژوهش. 158
1-7-5. محدودیتهای تحت کنترل محقق 158
2-7-5. محدودیتهای خارج از کنترل محقق 159


عناوین فهرست نمودارها و اشکال صفحه

شکل (1-1) مدل مفهومی تحقیق . 8

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...