زمستان 1390
 

 

 

(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)

 

تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :

 

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

 

 

فهرست مطالب:

 

فصل اول

 

1-1-مقدمه                                                                                                                            13

 

1-2-بیان مساله                                                                                                                       14

 

1-3-اهمیت و ضرورت پژوهش                                                                                                     16

 

1-4-اهداف پژوهش                                                                                                                  17

 

1-5-سوالات پژوهش                                                                                                                 18

 

1-6-قلمرو پژوهش                                                                                                                   19

 

1-6-1-  قلمرو زمانی                                                                                                                19

 

1-6-2- قلمرو مکانی                                                                                                                 19

 

1-6-3- قلمرو موضوعی                                                                                                             20

 

1-7-روش پژوهش                                                                                                                    20

 

1-7-1- جامعه آماری                                                                                                                20

 

1-7-2- روش نمونه گیری                                                                                                           20

 

1-7-3- شیوه تحلیل داده ها                                                                                                       21

 

1-8-واژه های کلیدی پژوهش                                                                                                      21

 

1-9-خلاصه                                                                                                                            22

 

فصل دوم

 

2-1- مقدمه                                                                                                                           25

 

2-2- نام تجاری                                                                                                                       25

 

2-2-1- تعریف نام تجاری                                                                                                           26

 

2-2-2- مروری بر تحولات نام تجاری در ایران                                                                                  27

 

2-2-3- جایگاه و اهمیت نام تجاری                                                                                               28

 

2-3- بنیان و اساس تصویر ذهنی                                                                                                  30

 

2-3-1- تعریف ذهنیت و برداشت از نام تجاری                                                                                  31

 

2-3-2- جایگاه و اهمیت ذهنیت و برداشت از مشتری                                                                         31

 

2-4- حکومت بر ذهن مشتری با بهره گرفتن از نام تجاری                                                                         33

 

2-5- نگرش مصرف کننده و نحوه شکل گیری آن 34

 

2-6- کارکردهای نام تجاری                                                                                                        36

 

2-7- ساخت نام تجاری شرکت                                                                                                     39

 

2-8- گرایش به نام تجاری                                                                                                          42

 

2-9- رهبری نام تجاری                                                                                                             45

 

2-10- مدیریت دارایی نام تجاری                                                                                                  47

 

2-11- تعاریف و مفاهیم جایگاه یابی                                                                                               50

 

2-11-1- جایگاه یابی نام تجاری                                                                                                   53

 

2-11-2- جایگاه یابی مجدد                                                                                                        54

 

2-11-2-1- تصویر نام تجاری                                                                                                      55

 

2-11-2-2- هویت نام تجاری                                                                                                      55

 

2-12- خرده فروشی                                                                                                                 56

 

2-12-1- تعریف خرده فروشی                                                                                                     56

 

2-12-2- انواع خرده فروشی                                                                                                        57

 

2-12-2-1- خرده فروشی فروشگاهی                                                                                             57

 

2-12-2-1-1- خرده فروشی بر اساس سطح خدمات                                                                           58

 

2-12-2-1-2- خرده فروشی بر اساس ترکیب کالا برای فروش                                                               59

 

2-12-2-1-3- خرده فروشی بر اساس قیمت های فروش                                                                      61

 

2-12-2-1-4- خرده فروشی بر اساس کنترل مجاری فروش                                                                  62

 

2-12-2-1-5- نحوه گردهمایی فروشگاهی                                                                                       63

 

2-12-2-2- خرده فروشی غیر فروشگاهی                                                                                        63

 

2-12-3- اهداف خرده فروشی                                                                                                      65

 

2-12-4- تصمیمات بازاریابی خرده فروش                                                                                        65

 

2-12-4-1- عوامل تاثیرگذار درون فروشگاهی                                                                                   67

 

2-13- تجربه مشتری                                                                                                                82

 

2-13-1- پیشینه تجربه مشتری                                                                                                   82

 

2-13-2- تعریف تجربه مشتری                                                                                                    83

 

2-13-3- انواع تجربه مشتری                                                                                                       83

 

2-14- پوشاک                                                                                                                        85

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...