بررسی رابطه بین سبک های تفکر و پذیرش تغییر سازمانی مدیران مدارس مقطع متوسطه شهرستان سیرجان در سال تحصیلی 1392- 1391
 

استاد راهنما:
 

دکتر مهدی لسانی

 


فهرست مطالب:
چکیده 1
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1- مقدمه. 3
1-2- بیان مسأله. 5
1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق 6
1-4- اهداف پژوهش. 7
1-4-1 هدف کلی 7
1-4-2 اهداف فرعی 7
1-5- فرضیه های پژوهش. 8
1-5-1 فرضیه اصلی 8
1-5-2 فرضیه های فرعی 8
1-6- تعاریف مفهومی و عملیاتی اصطلاحات. 9
1-6-1 تعاریف نظری 9
1-6-2 تعاریف عملیاتی 9
1-7- قلمرو پژوهش. 9
فصل دوم: مروری بر ادبیات و پیشینه تحقیق
2-1- مقدمه. 11
2-2- تغییر و نظریه های مرتبط 11
2-2-1 مفهوم تغییر. 11
2-2-2 اهمیت و ضرورت تغییر در سازمان. 12
2-2-3 الگوی تغییر لوین 15
2-2-4 الگوی هشت مرحلهای کاتر. 16
2-2-5 مدل تغییر کوبلر- راس. 17
2-2-6 مدل تغییر آدکار. 17
2-2-7 مدل تغییر بکهارد. 18
2-2-8 نقش مدیران در فرآیند تغییر. 20
2-2-9 دیدگاه مدرن تغییر سازمانی 26
2-2-10 دیدگاه نمادین- تفسیری تغییر سازمانی 27
2-2-11 الگوی تغییر گالیاردی 27
2-2-12 دیدگاه پست مدرن تغییر سازمانی 29
2-2-13 پارادایم نیوتنی 31
2-2-14 پارادایم آشوب. 33
2-2-15 مدیریت درآشوب و پیچیدگی 36
2-2-16 پنج ایده کلیدی برای مدیریت تغییر. 37
2-3- سبک های تفکر. 40
2-3-1 مفهوم تفکر. 40
2-3-2 جنبه های مختلف مسئله تفکر. 40
2-3-3 فرآیندهای تفکر. 41
2-3-4 انواع تفکر. 42
2-3-5 نظریه خود- مدیریتی ذهنی استرنبرگ. 43
2-4- پیشینه تحقیقات. 45
2-4-1 پیشینه پژوهش در داخل کشور. 45
2-4-2 پیشینه پژوهش در خارج از کشور. 49
2-5- جمع بندی و ارائه چارچوب نظری 50
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
3-1- مقدمه. 53
3-2- روش تحقیق 53
3-3- جامعه آماری، نمونه و روش نمونه گیری 53
3-4- ابزار تحقیق و روایی و پایایی 54
3-5- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها 55
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه. 57
4-2- یافته‌های جمعیت شناختی 57
4-2-1 توصیف گروه نمونه بر حسب جنسیت. 57
4-2-2 توصیف گروه نمونه بر حسب سطح تحصیلات. 58
4-2-3 توصیف گروه نمونه بر حسب سن 59
4-3- تحلیل داده ها 60
4-3-1 تعیین نرمال بودن داده ها 60
4-3-2 سوال ویژه 1. 60
4-3-3 سوال ویژه 2. 61
4-3-4 تجزیه و تحلیل داده‌های مربوط به فرضیه اول تحقیق 62
4-3-5 تجزیه و تحلیل داده‌های مربوط به فرضیه دوم تحقیق 62
4-3-6 تجزیه و تحلیل داده‌های مربوط به فرضیه سوم تحقیق 63
4-4- فرضیه های تکمیلی 63
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
5-1- مقدمه. 67
5-2- نتایج 67
5-3- بحث و نتیجه گیری 68
5-4- پیشنهادات. 69
5-4-1 پیشنهادات مبتنی بر یافته های پژوهش. 69
5-4-2 پیشنهادات برای محققان دیگر. 70
5-5- محدودیت های تحقیق 70
منابع و مآخذ. 71
فهرست منابع فارسی 71
فهرست منابع انگلیسی 75
پیوست ها 78
پیوست الف) پرسشنامه. 78
پیوست ب) روایی و پایایی 83
چکیده انگلیسی . 84
فهرست جداول
جدول 4-1: فراوانی و درصد فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب جنسیت. 57
جدول 4-2: فراوانی و درصد فراوانی اعضای نمونه اماری بر حسب تحصیلات. 58
جدول 4-3: فراوانی و درصد فراوانی اعضای نمونه اماری بر حسب سن 59
جدول 4-4: بررسی نرمال بودن داده ها 60
جدول 4-5: میانگین و انحراف استاندارد سبک های تفکر. 60

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...