پایان نامه ارشد تربیت بدنی گرایش عمومی: رابطه محیط مدرسه و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان رشته تربیت بدنی از دیدگاه دبیران تربیت بدنی استان کردستان |
رابطه محیط مدرسه و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان رشته تربیتبدنی از دیدگاه دبیران تربیتبدنی استان کردستان
استاد راهنما:
دکتر سردار محمدی
فهرست مطالب:
فصل اول – مقدمه و کلیات.1
1-1 مقدمه. 2
1-2 بیان مسأله.3
1-3 اهمیت وضرورت تحقیق. 4
1-4 اهداف تحقیق. 5
1-5 فرضیه های تحقیق 6
1-6 پیشفرض تحقیق6
1-7 محدوده تحقیق6
1-8 تعاریف مفهومی متغیرها 7
فصل دوم – مبانی نظری و مرور پیشینه8
2-1 مقدمه.9
2-2 آموزش و پرورش9
2-3 مدرسه. 12
2-4 فضا و تجهیزات مدرسه. 14
2-5 محیط مدرسه. 15
2-6 ویژگی کالبدی مدارس خلاق. 18
2-7 پیشرفت تحصیلی 22
2-8 عوامل مؤثر بر پیشرفت تحصیلی 24
2-9 سنجش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. 25
2-10 تربیتبدنی 26
2-11 اهداف تربیتبدنی و ورزش. 27
2-11-1 هدف تکامل جسمانی 27
2-11-2 هدف تکامل عصبی عضلانی 28
2-11-3 هدف تکامل شناختی 28
2-11-4 هدف تکامل عاطفی (احساسی) 28
2-12 محیط ورزشی مدارس. 29
2-13 مرور تحقیق 29
2-13-1مرور تحقیقات داخلی 29
2-13-2 مرور تحقیقات خارجی 33
2-14 جمعبندی پیشینه. 35
فصل سوم -روش تحقیق36
3-1 مقدمه. 37
3-2 روش تحقیق 37
3-3 جامعه آماری 37
3-4روش،حجم و نحوه گزینش نمونه. 37
3-5 تعاریف عملیاتی متغیرهای تحقیق 37
3-6 ابزار گردآوری داده ها 38
3-7 روایی و پایایی پرسشنامهها 39
3-8 روش جمعآوری داده ها 39
3-9 روش تجزیه و تحلیل دادهها 40
فصل چهارم – یافتهها. 41
4-1 مقدمه. 42
4-2 آمارتوصیفی: بررسی متغیرهای جمعیت شناختی 43
4-3 بررسی متغیرهای تحقیق 47
4-4 بررسی مولفههای تحقیق 48
4-5 یافتههای تحلیل 48
4-5-1 بررسی نرمال بودن داده ها 48
4-6 آزمون فرضیههای پژوهش. 50
4-7 برازش مدل رگرسیونی 51
فصل پنجم – نتیجه گیری و پیشنهادات53
5-1-مقدمه. 54
5-2-خلاصه پژوهش. 54
5-3 تفسیرنتایج حاصل از اطلاعات دموگرافیک نمونه پژوهش. 55
5-4 تفسیرنتایج حاصل از آمار توصیفی متغیرهای پژوهش. 56
5-5 یافته های مربوطه فرضیه های پژوهش. 56
5-5-1 یافته های مربوط به فرضیه اول پژوهش: 56
5-5-2 یافته های مربوط به فرضیه دوم پژوهش. 57
5-6 پیشنهادات 59
5-6-1 پیشنهادات پژوهشی 59
5-6-2 پیشنهادات کاربردی 59
5-7 محدودیتهای پژوهش. 60
منابع62
منابع داخلی: 62
منابع خارجی 66
پیوستها.68
پیوست1: پرسشنامه محقق ساخته. 69
پیوست2: پرسشنامه محیط مدرسه جانسونس و استیونس(2007)70
پیوست3: پرسشنامه محیط مدرسه جانسون و استیونس(2007) 71
چکیده انگلیسی 72
فهرست جداول
جدول2-1 ارتباط رنگ با روحیات دانشآموزان-وکسلر22
جدول3-1 مولفهها وتعداد سوالات پرسشنامه محیط مدرسه39
جدول4-1 وضعیت سن پاسخدهندگان43
جدول4-2 وضعیت جنسیت پاسخدهندگان44
جدول4-3 میزان تحصیلات پاسخدهندگان45
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-12-03] [ 12:58:00 ب.ظ ]
|