تحول آفرین، توانایی پیش بینی رفتار شهروندی سازمانی را داشتند. حمایت سازمانی ادراک شده پیش بینی کننده مطلوبی برای رفتار شهروندی سازمانی معلمان جامعه مورد پژوهش نمی باشد.

 

کلید واژها : رهبری تحول آفرین، حمایت سازمانی ادراک شده ، رفتار شهروندی سازمانی.

 

فهرست مطالب

 

فصل اول: طرح پژوهش1

 

1-1-مقدمه2

 

1-2 بیان مسئله: .3

 

1-3اهمیت وضرورت پژوهش5

 

1-4اهداف پژوهش7

 

1-4-1 هدف کلی 7

 

1-4-2 اهداف ویژه 7

 

1-5- فرضیه های پژوهش.8

 

1-5-1- فرضیه اصلی: 8

 

1-5-2- فرضیه های ویژه: .8

 

1-6 تعریف واژه ها و اصلاحات: .8

 

1-6-1 تعاریف نظری  8

 

1-6-1-1رهبری تحول آفرین .8

 

1-6-1-2ابعاد رهبری تحول آفرین .9

 

1-6-1-3حمایت سازمانی ادراک شده.9

 

1-6-1-4رفتار شهروندی سازمانی.10

 

1-6-1-5 ابعاد رفتار شهروندی سازمانی10

 

1-6-2-تعاریف عملیاتی11

 

1-6-2-1رهبری تحو ل آفرین و ابعاد آن: .11

 

1-6-2-2 حمایت سازمانی ادراک شده.12

 

1-6-2-3رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد آن 12

 

فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی.13

 

2-1 مقدمه.14

 

2-2رهبری.14

 

2-2-1 مروری برنظریه های رهبری.15

 

2-2- 1-1- نظریه های صفات مشخصه رهبری15

 

2-2–1-2 نظریه های سبکهای رفتاری.16

 

2-2-1-3-نظریه های اقتضایی16

 

2-2-1-4 نظریه رهبری تحول آفرین17

 

2-2-3رهبری تحول آفرین.18

 

2-3-1 روند شکل گیری نظریه رهبری تحول آفرین.19

 

2-3-2 نظریه رهبری پر جاذبه ( فرمند) 19

 

2-3-2-1  نظریه رهبری پر جاذبه هاوس19

 

2-3-2-2 نظریه رهبری پر جاذبه کانگرو کانیو نگو.20

 

2-3-3 نظریه رهبری تحول آفرین برنز21

 

2-3-4 نظریه رهبری تحول آفرین باس.22

 

2-3-5اﻫﺪاف رﻫﺒﺮیﺗﺤﻮﻟﻲ آﻣﻮزﺷﻲ درﻣﺪارس  25

 

2-4 ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ادراک ﺷﺪه 26

 

2-4-1 ﺗﻌﺮیف ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ادراک ﺷﺪه26

 

2-4-2 ﻧﻈﺮﻳﻪ ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ادراک ﺷﺪه.27

 

 2-4-3 اﺛﺮات وﭘﻴﺎﻣﺪﻫﺎی ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ادراک ﺷﺪه.29

 

2-4-4ﺣﻤﺎﯾﺖ ادراک  ﺷﺪه ازﺳﻮی ﺳﺎزﻣﺎن30

 

2-4-5ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻲ ﺍﺩﺭﺍﮎ ﺷﺪﻩ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﺘﻐﻴﺮ ﻣﻴﺎﻧﺠﻲ.31

 

2-5 رفتار شهروندی سازمانی.32

 

2-5-1تعاریف رفتارشهروندی سازمانی.34

 

2-5-2انواع و ابعاد و رفتار شهروندی سازمانی 41

 

2-5-3سیاست ها وعوامل تشویق رفتار شهروندی49

 

2-5-4-ﻋﻮاﻣﻞ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﮔﺬار ﺑﺮ رﻓﺘﺎر ﺷﻬﺮوﻧﺪی ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ  51

 

2-5-5- رفتارشهروندی سازمانی معلمان.52

 

2-5-5-1 ضرورت پژوهش در باره رفتار شهروندی سازمانی معلمان .53

 

2-5-5-3 عوامل موثر بررفتار شهروندی سازمانی معلمان54

 

2-5-5-2 ارزیابی رفتار شهروندی معلمان54

 

2-5-5-4 نقش رفتار شهروندی سازمانی در مدرسه.56

 

2-5-5-5 تفاوت رفتار شهروندی سازمانی معلمان با کارکنان سازمانهای غیر آموزشی58

 

2-6 پیشینه تحقیق59

 

2-6-2 تحقیقات داخلی.59

 

2-6-1تحقیقات خارجی60

 

 2-7 جمع بندی ونتیجه گیری63

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...